söndag 5 april 2009

Mässhelg

Jag va i Hässleholm och hjälpte Attitudebaits på mässan där i helgen.
Tyvär var det ingen större samling folk där på lördagen, till viss del pg av vädret antar jag.
åkte hem vid 6tiden men först va jag ju tvungen att själv shoppa loss lite :)

Det blev 3 heta färger på Bulldawg magnum, bla Attitudes egen färg (den i mitten)

Ett nytt allroundspö, valde mellan 7fots FigRig och ett 7fots Bulldawg.
Blev ett Bulldawg då jag redan har ett 7fots FigRig och vill kompletera det med ett spö som är klassat högre.

2st Nya Baby Cowgirls :), söta små kastkanonener.

2st Super Magnum Bulldawgs som jag tror kommer fungera kanon i Norge i Maj.

3st Av min nya favoritglider Wolfcreek Skinny Wolf

Härligt ytbete, Phatboy. Man kan ju ana en viss likhet mellan denna och Top Bandit ;)
Har för lite trä cranks fick bli denna super snygga wolfcreek och.....
.... denna Smuttly CB6
Det blev även en del annat blandat som relaxjiggar, tröjor, kepsar, flätlina m.m. mycket nöjd med mina "fynd". Nu ska man bara hoppas att man får finbesök på onsdag så man kan testa prylarna :)

Inga kommentarer: