torsdag 5 mars 2009

Avslutad

Auktionen är avslutad!
Sista budet inkom 21:53 i går 11/3.
Jag kommer att ta kontakt med samtliga vinnare för att lösa betalning.
Tack för alla bud

Pig jr Crappy, suspending med rassel: 175kr Oscar Norlin.

Pig jr Chartreuse Bandit, suspending med rassel: 170kr Erik Walmann

Pig jr Bloody Sucker, suspending med rassel: 355kr Oscar Norlin.

Pig jr Whitfish, suspedning med rassel: 375kr Oscar Norlin.

Pig jr Golden Mylar, suspending utan rassel: 255kr Oscar Norlin


Pig jr Tennese Shad, supsending utan rassel. 180kr Andreas Bohman.

5 kommentarer:

Anders Mortiér sa...

Var nog rätt drag att ha auktion på dom :)

Erik Walmann sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Erik Walmann sa...

tack Oscar for at du inte tog min pig :-)))

Oscar sa...

Ingen orsak Erik. Tjock o fin lack på den C.Bantit:n Jag e nöjd att jag äntligen fått en Jr som komplement till min 7" Whitefish... samt en jr till min 7" bloody sucker. samt en till myl... he he!

Oscar sa...

Tack för fina Piggar Ola, och stort tack för bonusen du skickade med! Om det är någon som letar efter en gammal 7" Whitefish susp. med rassel så har jag tre!